کیف ها بهانه ای می شوند برای دوستی

کیف ها بهانه ای می شوند برای دوستی

21 Oct 00:00

جمله زن ها حسود نیستند فقط ممکن است گاهی احساس کنند بعضی لباس ها و لوازم به آنها بیشتر می آید را فقط زن ها درک می کنند . اساسا برای شناخت زن ها فقط باید زن بود . بچه تر که بودیم اگر خاله و یا زن عمو برای خودش لباس ، کیف و یا کفشی می خرید که به چشم زن های فامیل قشنگ می آمد ، کل شهر را زیر پا می گذاشتند تا عینا آن را بخرند و یا اگر تعارف نداشتند آدرس مغازه مورد نظر را از آن شخص می گرفتند و برای خریدن آن اقدام می کردند . حالا دیگر رسم آنطور نیست الان حتی اگر به صورت اتفاقی بین دو خانم وسیله و یا لباسی هم شکل باشند دیگر تا ابد هیچکدام از آنها آن وسیله را استفاده نمی کنند مبادا این شبهه به وجود بیاید که دیگری وسیله آن یکی را قرض گرفته است . حتی این مسئله را هم فقط زن ها درک می کنند ، اصولا اگر مردها در یک جمع 5 نفره هر 5 نفرشان هم لباس یک شکل پوشیده باشند برایشان هیچ اهمیتی ندارد حتی بعید می دانم متوجه این مسئله بشوند در نتیجه مسئله حیاتی شبیه نبودن لباس ها هم جز مسائلی است که فقط یک زن آن را درک می کند .

****

اصولا خانم ها با قرض گرفتن وسیله از هم مشکل دارند و این کار را کسر شان خود می دانند و یک قانون نانوشته بین آنها وجود دارد مبنی بر اینکه هر آنچه خودشان دارند بهتر از چیزی است که دیگران دارند ، صادقانه تر می شود گفت زن ها برای قرض گرفتن و یا تعویض وسایلشان به زن های دیگر اعتماد ندارند اما باید یک راز زنانه را با شما در میان بگذارم اینکه این فقط ظاهر ماجراست در اصل زن ها فکر میکنند همیشه وسیله ای که دیگری دارد بهتر ، قشنگ تر و شیک تر است اما هرگز آن را عنوان نمی کنند و دلیل عنوان نکردنش هم مسئله ایست که اگر زن باشید خودتان درک می کنید در غیر اینصورت اصلا لازم نیست در این مورد چیزی بدانید .

****

فرض کنید در یک مهمانی هستید ، خانمی رو به روی شما نشسته است ، اولین چیزی که توجه شما را به خودش جلب می کند کیف آن خانم است . بنظر شما آنقدر زیباست که در همان لحظه کیف خودتان از چشمتان می افتد ، نگاهی به کیفتان می اندازید و آرام میگویید : امشب می ندازمت دور ، کیف زشت ! سعی می کنید آرام به خانم کیف قشنگ نزدیک شوید و سر صحبت را با آن باز کنید تا شاید سر دربیاورید که کیف را از کجا خریده و اطلاعاتی در مورد آن کسب کنید ، نزدیک شدن و سر صحبت را باز کردن هم از آن دسته مهارت هایی است که زن ها خوب بلدند . بالاخره موفق می شوید ، حالا شما در حال صحبت کردن با او هستید و طبق برنامه حرف را به جایی می کشانید که در مورد کیف و کفش صحبت می کنید که او می گوید : کیف شما خیلی قشنگ است و او مدت ها دنبال این رنگ از کیف می گشته تا با کفشش همخوانی داشته باشد اما متاسفانه پیدا نکرده است ، درست در این زمان که شما باید بگویید: خب پس بیا کیفامونو با هم عوض کنیم چون منم از کیف تو خوشم میاد ، می گویید : عزیزم حیف که از اون ور برام سوغاتی اومده وگرنه قابل تورو نداشت ! و در حین گفتن این جمله به خودتان فحش و بدو بیراه می گویید.

****



ما زن های ایرانی فرهنگ تعویض وسیله هایمان را نداریم ، یا بهتر است بگویم ما زن ها به هم اعتماد نداریم و این بدترین نوع رابطه در دنیای زن هاست ، بی اعتمادی باعث بدبینی و بدبینی باعث دور شدن می شود . حالا بیایید تصور کنیم که در آن مهمانی یک واسطه وجود داشت که شما خیلی راحت می توانستید از او درخواست کنید تا پیشنهاد شما را مبنی بر تعویض کیفتان به آن زن برساند و یا تصور کنید شما با تعداد زیادی از کیف رو به رو هستید که می توانید کیفتان را با هر کدام از آنها که دوست دارید تعویض کنید و در مقابل هر کدام از کیف هایتان را که نمی خواهید به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بتوانند از آن استفاده کنند . بدون اینکه لازم باشد ساعت ها از تعارفات زنانه برای همدیگر بگویید .فکر کنید این واسطه قرار است اعتماد را بین زن ها بسازد .

****

ما این امکان را برای شما به وجود آوردیم تا در فضایی کاملا دوستانه و پر از اعتماد ، کیف های خود را که لازم ندارید و یا از آنها خسته شدید با کسانی به اشتراک بگذارید که آنها هم از کیف های خود خسته شدند ، کیفی که برای شما دیگر جذاب نیست ممکن است برای دیگری خیلی جذاب باشد . پس این فرصت را از دست ندهید ، وارد سایت کیفتو شوید و در فضای دوستانه برای تعویض کیف هایتان با صاحبان کیف های دیگر به گفتگو در دنیای مجازی بشینید و در صورت توافق با آنها در فضای آرام و خوبی که ما به شما پیشنهاد می کنیم ، یکدیگر را ملاقات کنید و کیف هایتان را با هم تعویض کنید؛ شاید این جرقه ای باشد برای شروع یک رابطه دوستانه خیلی خوب و محکم. از بین تمام این اتفاقات شما در حال ساختن فرهنگی هستید که ما فرسنگ ها از آن دور هستیم . می توانید با افرادی آشنا شوید که در حال ساختن اعتماد هستند و شما در این راه ما را یاری خواهید کرد ، دوستی ها بهانه می خواهند و اینبار کیف ها بهانه ای می شوند برای دوستی .

نسیم چراغلو